tupot małych stóp

IMG_2662Czy w radiu, czy w telewizji, temat wiadomość dnia jest dzisiaj jedna: Royal Baby, albo Baby Cambridge. Ku mojej nieskrywanej radości, ja -w  przeciwieństwie do Księcia i Księżnej Cambridge – miałam luksus intymnego przeżycia narodzin każdego z moich Dzieci.

Trudno opisać to wzruszenie i radość, że Maleństwo nie kopie już od środka, ale można je trzymać w ramionach, ma po dziesięć paluszków u rąk i nóg, i przyssało się po raz pierwszy do piersi!

Dzisiaj, gdy Ife siedział sobie z Femkiem na podłodze, ze wzruszeniem patrzyłam na podobieństwo między Nimi. Nawet po stopach widać, że Bracia 😉 Ale patrząc na te małe stópki Femka nie do końca ogarniam, że już niedługo usłyszę ich tupot… z drugiej strony, nasze pierwsze sześć tygodni razem minęło tak niesamowicie szybko! Czyż to nie jest niesamowite?!

I tylko jedno pytanie: jak to jest, że moje dzieci tak szybko rosną, a ja wciąż taka młoda?? 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „tupot małych stóp

  1. asik pisze:

    Podobno dzieci odejmuja lat 🙂

Skomentuj

