Wyjątkowa Zielona Góra – Namaste – Indyjski zakątek

IMG_2669Są takie miejsca w Zielonej Górze, do których lubię wracać. Ciągną mnie swoim klimatem, wyjątkowymi ludźmi, jedzeniem… lub wszystkim równocześnie! Jednym z takich miejsc jest Restauracja Namaste, prowadzona w centrum Zielonej Góry, na Deptaku, przez Monikę i Anu Bankavat.

Dzisiaj wybrałam się tam z moimiIMG_2671 Chłopakami 🙂 Ja miałam ochotę na tacę Thali (serwowana od poniedziałku do piątku od 12.00 do 16.00, ja dziś załapałam się na Tangri Kebab, Aloo Ghobi i Butter Naan), a Ife i Femi mieli super spacerek 🙂 Było mega pysznie, a ja po raz kolejny doceniłam to miejsce.

Po pierwsze – teraz Namaste ma przepiękny 012ogródek – kolory zachwycają, a jak Ifek miał spadek formy, legł sobie na kolorowych poduszkach na sofie – super pomysł! Dodatkowy atut ogródka to brak jakichkolwiek schodów przy wjeździe, a ja przecież z wózkiem 🙂

Po drugie – w Namaste jest przyjaźnie dzieciom. Żadnego marudzenia, że Ifek przestawia krzesła, mój wózek nie IMG_2670przeszkadzał, choć czasem stał Pani Kelnerce w drodze (przepraszam! monja niuwaga 😦 ), a gdy czekaliśmy na jedzenie Ife dostał kredki i kolorowankę, która Go super zajęła i nie było czasu na nudzenie się 🙂

Po trzecie – jedzenie w Namaste jest pierwsza klasa! Chlebek Naan w każdej formie – sam, z masłem czy czosnkowy – jest przepyszny! Sałatki świetnie IMG_2666skomponowane, a mięso doprawione tak, jak ja z pewnością nie potrafię (i jeśli się chce, można poprosić mocno przyprawione, z czego radośnie zawsze korzysta Lanre), a do tego mango lassi… mniam! Co fajne, dla dzieci takich jak mój Ifek, które niekoniecznie chcą poznawać nowe smaki, Namaste ma też menu dziecięce, i Ifek… wciągał nugetsy z frytkami 🙂 Kiedy już wracaliśmy stwierdził: „Mama, jedzenie w Indyjskiej jest pyszne.” Ano… jest 🙂

A! Jest i po czwarte – Namaste ożywia zielonogórski Deptak, a tego chce każdy Zielonogórzanin 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Wyjątkowa Zielona Góra – Namaste – Indyjski zakątek

  1. asik pisze:

    Az slinka pociekla… Nastepnym razem, kiedy Was odwiedze, wyprawa do Namaste gwarantowana!

Skomentuj

