wielopokoleniowość

DSCN0223Jako że Mąż wrócił z podróży, rozmyślam sobie o Rodzinie. Nasza Rodzina, tak wielkościowo, jest zupełnie przeciętna. Ale jej dużą zaletą jest wielopokoleniowość. Na focie obok widać moją Babcię (czyli Prababcię moich Dzieci), Mamę (Babcię), moją Siostrę i Jej Męża (Ciocia z Wujkiem, czyli moje pokolenie), no i Kemcię z Ifkiem. Cztery pokolenia jak nic. A ja z aparatem w ręce, hi.

IMG_2530Kiedy byłam w Anglii, zawsze mnie dziwiło, że młodzi ludzie bardzo szybko opuszczają dom, i.. rzadko tam wracają, a rodzice… się z tego cieszą. Najwyraźniej wystarcza im spotkanie na Boże Narodzenie. (I nie myślcie, że mam coś przeciwko szybkiemu usamodzielnieniu się dzieci! Ani trochę!)

Stanowczo wolę model bliskiej więzi rodzinnej. Uwielbiam to, że możemy się od siebie uczyć – każde pokolenie wnosi coś innego! Babcia ma swoją historię (i to niekrótką – 94 lata!), Rodzice swoją, ja i Siostra też przecież jesteśmy inne, a do tego moje Dzieci, które też wnoszą swoje kilka lat. Nie zawsze mamy takie zjazdy rodzinne jak na fotach, ale rozmawiamy ze sobą przez telefon, czatujemy i dużo informacji, spostrzeżeń i opowieści między nami płynie. I dlatego bardzo lubię naszą wielopokoleniowość – wzbogaca nas wszystkich 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

