mamuśka

IMG_1999Dziś trzy migawki z życia mamuśki 🙂

Kuchnia. W piekarniku obiad, ja już szykuję ciasto, żeby z wszystkim wyrobić (jesteśmy umówieni na 16). Wreszcie jemy, ciasto marchewkowe w piekarniku… 15 minut przed końcem pieczenia zauważam, że… marchewka została na talerzu na stole…
(jakimś cudem ciasto i tak zostało zjedzone z apetytem, i to nie tylko przez piszącą te słowa)

Opisuję z zachwytem jakieś zachowanie Femka, a słuchacz patrzy na mnie zaszokowany… tak to jest, jak zamiast imienia niemowlaka używa się imienia prawie siedmioletniego Syna… (co ja bym zrobiła jakbym miała dziesiątkę dzieci tak jak Teściowa??)

IMG_2004Spacer… wracamy do domu, a ja w panice szukam klucza stojąc pod drzwiami klatki schodowej z trójką głodnych Dzieci (jak Oni to robią, że wieczorem głodnieją równocześnie??). Staram się zajarzyć gdzie ostanio miałam klucz… a, wyciągałam listy ze skrzynki! Zerkam przez szybę w drzwiach, a na skrzynce kartka: „Państwa klucze znajdują się u sąsiadów pod 2.” (Dzięki Bogu za takich sąsiadów!)

Dzięki Bogu, że many weekend… ach, przecież dla mnie to żadna różnica, odpocznękiedy indziej… ale tak jest zabawniej!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

