chciałoby się z kimś dorosłym pogadać

DSC02694Kemi i Ife są fantastyczni. Opowiadają dużo, zadają mnóstwo pytań (aż się dziwię ile ja wiem i ile definicji potrafię stworzyć!) i nigdy nie nudzę się w Ich towarzystwie. Teraz na dodatek jest i Femik, który – choć nie gada – gaworzy zawzięcie, czym potrafi mnie zająć przez długie minuty. I czasem rozbawić do łez (te Jego miny!).

Wszystko pięknie, a jednak, gdy czasem mój świat kręci się tak bardzo wokół dzieci, że świat dorosłych ogranicza się do czatu… brakuje mi rozmowy z dosłym. Żeby się wspólnie pośmiać z moich głupst, żeby trochę się Dziećmi pochwalić, podzielić się przemyśleniami na temat ostatnich wydarzeń, którymi żyje świat i wreszcie – żeby usłyszeć, że daję sobie świetnie radę.

Dzisiaj podładowałam sobie „dorosłe bateryjki” u Rodziców. Posłuchałam co tam u Nich, pośmialiśmy się sporo, pogadaliśmy o wychowywaniu dzieci i nad czym by tu popracować z moimi. Kilka wspólnych godzin minęło szybko, a ja poczułam się zrozumiana (hehe) na trochę innym niż codzienny poziom. I z radością wróciłam do zajęć z moją Trójeczką 😀

Nie potrzebujecie tak? To wielki szacun 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

