czasem się załkać chce

DSC03164Moja Siostra się ze mnie śmieje, że jestem sentymentalna… a ja tak mam, że lubię być ze swoją Rodzinką. Dziś się obudziłam jakaś taka nie w sosie, nic mi nie szło, wszystko mnie drażniło… i odkryłam nagle, że to kryzys w mojej tęśknocie za Mężem… Jeszcze tylko pięć dni, a jednak gryzie mnie tęsknota… wynajduję sobie tysiąc rzeczy do zrobienia, zajmuję się wszystkim coby Dzieci DSC03148i dom były zadbane, a jednak… tęskno mi… na to czas jakoś zawsze znaleźć potrafię! 😉 Za oknem już ciemno, i chętnie wtuliłabym się w te ukochane ramiona, zapominając o wszystkim, ze świadomością, że nie muszę wszystkiego sama… ach… płaksa dziś jestem… ale… jeszcze te pięć dni! Dam radę, no! I dzięki Bogu za czat 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „czasem się załkać chce

  1. kasia.walewinder pisze:

    … Tęsknota duża, bo takie Małżeństwo też się trafia raz na Milion 😉

  2. asik pisze:

    A ja wlasnie pozegnalam Franka – za tydzien dolacze do Niego na Sycylii i …. JUZ TESKNIE!!! Doskonale Cie rozumiem, Kochana! Witaj w Klubie Slomianych Wdow 🙂

  3. Maryś pisze:

    Oj Siostra, Siostra, jak Ty ciężko przyjmujesz zmiany… Ostatni raz komentowałam Twoje tęsknoty z rok lub więcej temu, a niedawno pisałam Ci o tym jak mi się zmieniło o 180 stopni, ale i tak wylądowałam w pierwszym zdaniu i to obok określenia „sentymentalna”, do którego się nie przyznaję! „Beksa” – to na pewno określenie, którego używałam ;D !

    • monikalasege pisze:

      teraz Twoje zmiany się nie liczą, bo wpłynęły na nie czynniki specyficzne. jak za pół roku będziesz miała tak samo, pogadamy 😉

      • Maryś pisze:

        Na Twoje odczucie też ma mają wpływ czynniki specyficzne – np. mój mąż nie wyjeżdża na tak długo! Poza tym piszę o zmianach, które się zaczęły ROK temu 😉 .

      • monikalasege pisze:

        Siostra, Ty mnie przeceniasz – czy ja jestem jasnowidz?? O swoich odczuciach powiedziałaś mi w lipcu- w czasie pierwszego wyjazdu Lanre, jak Ci marudkałam. Więc już mnie nie bij. I dziel się częściej odczuciami, co??

      • Maryś pisze:

        Już nie udawaj, że jasnowidztwa nie uprawiasz 😉 ! Bić i warczeć będę jak znowu coś takiego bez autoryzacji puścisz! Co do dzielenia się – wiesz, ze ja jestem z innej bajki – Ty o tęsknocie na blogu i fb, a dla mnie to głęboka intymność.

      • monikalasege pisze:

        no wiem, Sis… dobrze że się tak różnimy – jest zabawniej 🙂

Skomentuj

