Jasiu Wędrowniczek

IMG_3158Tak to jakoś mam w naturze, że lubię się przemieszczać. Nowe miejsca mnie fascynują, lubię też wracać do starych miejsc i chodzić, chodzić, chodzić.

Trochę się zastanawiałam, czy takie wakacje w moim stylu wchodzą w grę z naszym dwumiesięcznym Femkiem, więc miejsce musiało być wyjątkowe i sprawdzone.
IMG_3017

Wybór wakacyjny padł na Warszawę – dzięki Marysi i Piotrkowi, którzy nas do siebie zaprosili. A ja? Pełen zachwyt – wybyliśmy z domu, mogłam Dzieciom i Mężowi pokazać stolicę od najpiękniejszej strony (wakacyjnej), a do tego – czas z Siostrą i Szwagrem! Ideał wakacyjny 😀

IMG_2945Uwierzcie, dla Jasia Wędrowniczka nie ma nic lepszego niż kilometry do przejścia. Z każdym kolejnym czuje się lepiej. Co nie znaczy, że jego towarzysze też… 😉
Ku mojej niesamowitej radości – Rodzinka dała radę! Femik korzystał z wózka i niezbyt często musieliśmy Go nosić, Kemi i Ife pomykali na hulajnogach, co znacznie ułatwiało życie, a Lanre… no cóż, nawet jeśli nie był zachwycony to dzielnie mi towarzyszył 😉

A Jasio Wędrowniczek miał plan na każdy dzień! Bo jeśli się jest w „stolycy” zaledwie kilka dni, to przecież trzeba je na maksa wykorzystać! Starówka, Zoo, Centrum Nauki Kopernik… a nawet Ambasada Nigerii (to już nie mój pomysł!). Endomondo działało, ja szalałam… a Rodzina? IMG_3002Ano, jeden dzień spędziliśmy w domu, bo padało…Lanre: „To są prawdziwe wakacje, można poleżeć i nic nie robić.”
Kemi: „Fajny dzisiaj dzień.”
Ife: „Fajnie, że dzisiaj pada, co, mama?”

A Jasiu Wędrowniczek już się cieszył na następny dzień… przechodzony, ma się rozumieć!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

