trudne pytania

IMG_3148Dzieci to pytania. Zauważyliście? Ja nawet nie wiedziałam, że można zadać tyle pytań 😉 Pytają o wszystko. Dlaczego coś robimy i dlaczego nie robimy, o przeszłość i przyszłość, o roślinki i zwierzątka (tu wymiękam, dobrze że jest internet!), kiedy coś zrobimy i dlaczego inni mają inaczej niż my… Jejku, czasem nie nadążam, a jedno pytanie prowadzi do drugiego!

Są jednak pytania, które mi pomagają przemyśleć pewne sprawy, lub odkryć je na nowo – pytania o Boga. Pewnie już zauważyliście, że Bóg jest w naszym życiu, jak najbardziej naturalnie i z pełnym przekonaniem wiary wybranej a nie narzuconej. W domu dużo mówimy o Bogu – modlimy się, czytamy Biblie, staramy się blisko żyć z naszą kościelną rodziną (mamy to szczęście, że wiele osób z kościoła dobrze znamy, bo to mała społeczność)… ale to też prowadzi do wielu wielu pytań…
Ostatnio mieliśmy świetną rozmowę o zbawieniu. Co to znaczy, jak można oddać swoje życie Bogu, co to zmienia, czy ja też kiedyś oddałam życie Bogu… fascynujące, że kilkulatkowie mogą zadawać tyle pytań. A ja musiałam pozaglądać trochę do Biblii i poszperać w pamięci, hehe.

I wiecie co? Lubię trudne pytania. I już czekam, aż Femik zacznie je zadawać!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

