ach, co to był za ślub!

Czyż nie tak chciałoby się wspominać każdy ślub, na którym się było?

Dzisiaj też byliśmy na ślubie – w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Lubię ten nasz urząd – czasem tam tłumaczę, zawsze jest taka fajna atmosfera. Ceremonia krótka, a jednak wyjątkowa. Słyszałam, że nie wszędzie tak jest. Dodatkowy plus naszego urzędu – urzędnicy fajnie się zgrywają z tłumaczem – dobrze mi się z nimi pracuje 🙂

Niezbyt często chodzimy na śluby. Jesteśmy już chyba w takim wieku, że większość znajomych pożenionych, niektórzy ku żeniaczce się nie pchają, a część jest tak daleko, że nie ma szans, byśmy na ich ślub pojechali, heh

Lubię chodzić na śluby. Przede wszystkim sprawiają, że wybieram się na wycieczkę sentymentalną – z automatu przypominają mi się oba nasze wyjątkowe dni. Tak słodko 😉 Druga rzecz – fajnie się cieszyć z innymi. Pycho samo się uśmiecha na widok dwojga zakochanych ludzi, chwytających się za ręce kiedy tylko się da, i z radością i przejęciem obiecujących sobie dozgonną miłość. I jeszcze ta niesamowita atmosfera – przychodzimy wszyscy dla tych dwóch osób, każdy wnosi ze sobą dużą dozę radości, wsparcia, samych dobrych życzeń, i jeszcze bukiecik kwiatów na dodatek!

Są śluby, które wzruszają mnie mniej, i takie, które wzruszają mnie mega (jak mojej Siostry, na przykład…ach!). I wciąż czekam, aż będzie mi dane uczestniczyć w prawdziwie afrykańskim ślubie (może jak wreszcie dotrzemy do Nigerii, wyprawimy swój trzeci dla afrykańskiej Rodziny i Przyjaciół??).

Dziś na ślubie, nie dość, że się nacieszyłam z młodą parą, to jeszcze… poznałam w realu znajomych facebookowych. Czyż to nie śmieszne i urocze róznocześnie? Takie nowe oblicze ślubu 😉

To kto następny?? Chętnie przybędę z życzeniami 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

