Imprezka :D

077Kiedyś dawno temu, urodziłam Kemci piąte urodziny w domu – był domowy tort, zabawy, które dzieciom wymyśliłam, przekąski, balony i dwie i pół godziny zabawy. Dzieci były zachwycone. Lanre i ja ledwo żywi. Sprzątanie zajęło nam następne dwie godziny. I wtedy postanowiłam – nigdy więcej imprezy domowej dla dzieci (chyba że będziemy mieli chatę z ogrodem i animatorką 😉 a impreza w lecie)!072
I od tego czasu błąkamy się po różnych salach zabaw. Dzieci szaleją, rodzice mogą sobie trochę pogadać… tak, nie jest źle, choć i tak wracam do domu ledwo żywa, hehe.

Wczoraj urodziny świętował Ife. Tort z R2D2 wyszedł naprawdę uroczo, i Ifek był zachwycony. Nawet kawałek zjadł, choć generalnie On torty lubi ze względu na ich wygląd, hihi.
Na imprezce było też malowanie twarzy. 082Dzieci miały na buziach normalnie wszystko – od całkiem łagodnych tygrysków po maski batmana i… hm… coś ociekającego krwią. A! Grunt, że dzieciom się podobało.
A, nie myślcie, że Ifek głodny na swojej imprezce biegał. Były chipsy i paluszki (tak, rzadkość w domu) i znikały w Jego buzi w zawrotnym tempie… a wydawało się, że On głównie biega, hihi.

Była też nowa atrakcja – maszyna do tańca, i Ifek – jako jubilat – miał darmowy taniec. Nóżki jakby same Mu się ruszały – stałam i śmiałam się razem z Nim. Co ciekawe, za drugim razem było już naprawdę super! Brawo, Synu!                                                                                      093
I nareszcie to błogie uczucie w samochodzie… zrobione! Mogę odhaczyć imprezę na mojej liście, Ifek zadowolony, a ja mam pół roku wolnego do kolejnych urodzin w domu. Jupi!

Ach, jeszcze prezenty! Wszystkie super, dopiero dziś złożyliśmy ostatnie – ile radości! Nawet ja się Lego pobawiłam, a co!

A teraz się zastanawiam, co za rok. Salal Zabaw Bubuland, przy Focus Parku na Sowińskiego, na której tym razem byliśmy jest super, ale… chyba zaczynamy powoli wyrastać. Na paintball w sali Kemi i Ife jeszcze za młodzi (o ile pamiętam od 12 roku życia tam imprezki urodzinowe), więc… co??? Ach, i znów główka pracuje… mam jeszcze pół roku 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

