Trzy

IMG_3341Femik dzisiaj skończył trzy miesiące. To już?! Kiedy to minęło? Jejku… trzy miesiące karmienia w dzień i noc, trzy miesiące przewijanie, trzy miesiące bycia dużą rodziną, trzy miesiące mega radości! i już świadomy uśmiech, rozpoznawanie Rodzinki, machanie łapkami… a jeszcze tyle przed nami!

Patrzę sobie na Femka i się uśmiecham…

Patrzę sobie na Ifka i się uśmiecham…

Patrzę sobie na Kemcię i się uśmiecham…

Czyż Bóg nie jest wspaniały?! Zawsze chciałam być mamą, ale to, co przeżywam będąc mamą jest ponad cokolwiek czego mogłam się spodziewać! Teraz, przez te ostatnie trzyIMG_3347 miesiące przeżywam na nowo zajmowanie się Maluszkiem, a równocześnie przecież są i moje „duże” Dzieci. Nagle znalazłam się w podwójnym przedziale wiekowym, i… mogę sobie podoceniać każdy z tych dziecięcych etapów.

Jakoś inaczej teraz patrzę na okres niemowlęcy. Na pewno spokojniej niż osiem lat temu 😉 i… wolniej… nie spieszy mi się aż tak bardzo do momentu, aż Femik zacznie mówić, czy chodzić… wiem, że wszystko stanie się w swoim czasie, a moja „niecierpliwość” nic nie pomoże, hehe. To jest nowa podróż, ale ze świadomość, że podobną drogą przeszłam już dwa razy i z Bogiem po mojej stronie dam radę 😀
A do tego cieszę się tym okresem na nowo – poprzez Kemi i Ifka! Z Nimi jakoś zupełnie inaczej to wszystko wygląda.IMG_3340

Lanre też dojrzalszy w swoim ojcostwie. Fajnie patrzeć, jak dzieli czas między naszą Trójkę, jak stara się i mi dać chwilę dla mnie (duża wyrozumiałość dla blogowania, hihi).

Trzy miesiące… nasz świat stanął na głowie, ale… każdemu życzę właśnie takiego wyjątkowego trzęsienia ziemi!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

