na pomoc mamom

Poniedziałki są ciężkie. Trzeba wszystko zaplanowac na cały tydzień, do tego szkoła muzyczna (dziś było super, bo i Kemi i Ife pochwały zebrali, jupi!). I dlatego mi się pomyślało, że czasem każda mama potrzebuje pomocy! Ja w momentach stresu sięgam ku Przyjaciołom. Taki ze mnie typ, że jak się wygadam to mi lepiej 🙂

Gdy potrzebuję jakiejś praktycznej dzieciowej wskazówki odnośnie kosmetyków (nie tylko dziecięcych zresztą)… pytam Siostrę. Tak! Znowu Ona! Moja Siostra nie zna wszystkich odpowiedzi, ale … potrafi wiele z nich znaleźć w sieci. I to od niej dostałam dwa super linki:
http://www.dzieciowo.pl -tu na szczególną uwagę zasługuje część, gdzie są opinie o różnych produktach dla dzieci – polecam wszystkim radzicom!
http://www.promobaby.pl – tutaj mamy i tatusiowie mogą sprawdzić gdzie aktualnie są promocje różnych dzieciowych produktów. W czasie gdy wydajemy tony kasy na pieluszki, chusteczki itp.itd., ta stronka naprawdę się przydaje.

Edukacyjnie sięgam trochę do własnych pomysłów, bo to w końcu moja działka, ale… moja pomysłowość bywa ograniczona, nie mówiąc już i możliwościach przygotowania różnych materiałów do zabaw/ pracy z dziećmi. I tutaj pomocna jest mi stronka http://www.superkid.pl – prawdziwa skarbnica materiałów fantastycznych! Część bezpłatna, część dostępna po wykupieniu abonamentu (można trafić super okazje – tak zrobiłam, lub wygrać kilka miesięcy za darmo – też mi się udało!). Superkid pomaga mi w powtórkach z Dziećmi do sprawdzianów, w ćwiczeniu rzeczy, które są dla Nich trudne itp.itd. Super sprawa, naprawdę!

A! Jest i stronka kulturalna 😉 Nazywa się wdzięcznie http://www.qlturka.pl i tam można znaleźć wiele informacji na temat, co się dzieje w świecie kultury i sztuki – z ukierunkowaniem na dzieci! Co poniedziałek dostaję od nich newslettera i dzięki temu jestem choć co nieco na bieżąco 😀

Czasem też odkrywam coś bardzo pomocnego przez przypadek 🙂
Otóż u Kemi i Ifka w szkole Dzieci na urodziny dostają drobny prezent kupiony przez wychowawcę. Ifek miał urodziny w sierpniu, i dostał swój prezent na początku września – książeczkę z serii „czytam sobie”. Jak fajnie przygotowane książeczki! Na trzech poziomach trudności, dla dzieci uczących się czytać – polecam! Ifek zakochał się w swojej książeczce, i chce więcej! Informacje o tych książeczkach można znaleźć na stronce http://www.czytamsobie.pl lub http://www.egmont.pl.

Nawet trochę się tego zebrało 😀 A Wy, drogie Rodzice, macie też jakieś fajne stronki pomocne Wam na co dzień i od święta?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

