na progu jesieni

SAMSUNGLubię ten moment kiedy na dworze robi się nieco chłodniej, ale słońce jeszcze świeci… ostatnio raczej mało było takich dni, raczej szaro, buro i deszczowo – jeszcze dzisiaj rano Kemi i Ife poszli do szkoły w kaloszkach.
I nagle po południu… słonko! Podeszłam do tej zmiany pogody bez entuzjazmu 😉 Dzieci ćwiczyły jeszcze grę na instrumentach, więc postanowiłam przetestować słoneczko – jeśli będzie świeciło jak Dzieci skończą, idziemy na spacer. I… poszliśmy!

Zapach powietrza był cudowny – każdy głębszy oddech wypełniał moje płuca niesamowitą świeżością. Owszem, musiałam się szczelniej otulić swetrem, ale ani trochę mnie to nie zniechęcało! A gdy stawaliśmy w słońcu, SAMSUNGrobiło się gorąco, mimo że zachód słońca zbliżał się dużymi krokami.

Spacerek zaprowadził nas do piekarni (bułeczki na drugie śniadanie szkolne!), a kiedy wróciliśmy na nasze podwórko, nie sposób było się oprzeć tej pogodzie… musieliśmy zostać jeszcze choć chwilkę 😀
Femik i ja siedliśmy na huśtawce, która nas delikatnie kołysała – pierwsze huśtanie Femka – wydaje się, że go zachwyciło! Uśmiechał się radośnie – czasem rozglądał wokół, a czasem patrzył na niebo.
Dzieci dorwały się do drążków i drabinek. Wspinaczka, fikołki, przewroty… czy z tego się wyrasta? Chyba nie, bo gdyby nie Femik w moich ramionach, to też bym SAMSUNGsobie jakiegoś fikołka zafundowała 😀 a co!

Jakby przyjemności było mało, po powrocie do domu wciągnęliśmy ciacho z malinami w towarzystwie Babci i Dziadka. Dzisiaj imieniny Femka, i choć On świętować jeszcze nie potrafi, my z radością siedliśmy razem, żeby trochę pogadać i.. wciągnąć ciacho 😉
A i Femik trochę z nami po swoijemu poguglał…

Niby zwykły dzień… a ja czuję taką wyjątkową zapowiedź jesieni…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

