sezonowo

IMG_3376Każdy kto mnie trochę zna wie, że ja i kuchnia nigdy nie byłyśmy jakoś specjalnie zaprzyjaźnione 😉 Co więcej, mając tak z dziewiętnaście, dwadzieścia kilka lat zawsze powtarzałam, że to mój mąż będzie musiał gotować! Taa…
Już jako mężatka zaczęłam powoli oswajać kuchnię, ale bez szału. Dopiero gdy odkryłam blogi kulinarne z prostymi przepisami SAMSUNGdotarło do mnie, że dam sobie radę nawet z całkiem różnorodną kuchnią 🙂

W zeszłym roku zrobiłam po raz pierwszy powidła, i były tak pyszne, że zniknęły w ciągu kilku miesięcy. A że sezon węgierkowy otwart, znowu mam garnek pełen śliwek, i za dwa dni powidła będą gotowe!
Idąc za ciosem, postanowiłam w tym roku pójść krok dalej i zrobić sezonowy ukłon w stronę… dyni! No i dziś Tato zakupił dla mnieSAMSUNG na targu spory kawał dynii, a ja… zanurzyłam się w internecie, hihi. No i na obiad były placuszki dyniowe z imbirem – o, matko! Jakie to pyszne! Zjadłabym każdą ilość! A co z resztą? Jutro zrobię zupę krem, a na razie zamroże już uszykowaną dynię do risotto i makaronu z dynią i grzybami.  A! No i dziś będzie jeszcze w piekarniku ciasto dyniowe a la marchewkowe 🙂 Tak, rozkręcam się! I… nakręcam na super sezon jesienny w kuchni 🙂 Będzie smacznie i sezonowo! Tylko… kto mnie weźmie na grzyby??? Bo sama się gubię 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

