fotograficznie

IMG_3353Uwielbiam robić zdjęcia. Jakbym mogła, latałabym z aparatem non stop. W fotografii jest coś niesamowitego – można zatrzymać ważne chwile i wyjątkowe momenty IMG_3379zupełnie inaczej niż tylko w pamięci. Takie zacięcie kronikarskie się wtedy we mnie rodzi, i nie mogę się mu ani trochę oprzeć 😉 Równocześnie zdjęcia pokazują świat tak jak ja go widzę! Czasem są poprostu odzwierciedleniem tego wszystkiego i tych wszystkich, kótrzy są wokół mnie – dom, podwórko, Rodzina i Przyjaciele. (co ciekawe, najmniej lubią być fotografowani Przyjaciele – Kochani! Obiektyw nie gryzie! Ja zazwyczaj też nie;) ) Lubię też czasem porobić IMG_3364moje zdjęcia tego co zwykłe i normalne. Tak to jest, że każdy z nas inaczej postrzega tę samą rzecz, i zdjęcia pomagają mi to wyrazić 🙂 Ach, no i jeszcze zdjęcia jedzenia… tym akurat zataziłam sie od blogerów kulinarnych. A że gotowanie to dla wciąż jeszcze nowe odkrycie, lubię uwiecznićwłasnedokonania, hihihi.

IMG_3367Obecnie moim najwdzięczniejszym modelem jest Femek. Trochę się rusza i nie uśmiecha na zawołanie, ale słodziak z Niego wielki i fajnie tak Mu pstrykać foty. Nie mówiąc o tym, że „rodzina i przyjaciele królika” z radością te foty oglądają! (Dlatego i tu ich kilka zamieszczam 🙂 )

Tak sobie myślę, że gdybym nie uczyła to pewnie bym fotografowała! Oczywiście, tego trzeba się pouczyć, i to jest moje małe marzenie – pójść na jakiś kurs i przestać tylko polegać na własnej intuicji. Uda się? W końcu na pewno 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

