jak nie urok…

… to sraczka. Nie, nie dosłownie 😉 Wczoraj Kemcia zadbała o „sraczkę”. Ciekawi? Ano, wchodzę do szkoły po moje Dzieci, a  tak zaryczana Kemi wychodzi z klasy i… trzyma w ręce kawałek zęba… Jedynki górnej (wielkiej u Kemi jak łopata), stałej. Ta… Kemi chodzi na hip hop. Próbowała coś super zrobić i wyrżnęła zębami o podłogę… Całe szczęście Pan Bóg obdarzył mnie dużą doża zimnej krwi – zamiast mdleć i kląć zadzwoniłam do dentystki, która zęba kazała włożyć do mleka (dziękujemy za pomoc w tej kwestii, Pani Mirko!), i o 15.30 już byłyśmy u dentysty… no, da się zrobić rekonstrukcję, ale chwile to trwa, póki co przylepiony kawałek – długo się nie utrzyma, jak to Pani Dentystka powiedziała – na chwilę, żeby się z nim pożegnać… Za dwa tygdonie Kemcia powinna mieć już zrekonstruowany ząbek, a przez część tego czasu pewnie postraszy szczerbolem… Póki co jest mega dzielna, mimo płynnej diety (jakieś pomysły na proste płynne dania?).

Ale wiecie, sraczka za zwyczaj trwa ze dwa dni… dziś Femik mnie obdarował – obudził się o 3, najadł i… radośnie mamusię zaczepiał… przed 6 obudziłam Lanre, żeby choć pół godziny się zdrzemnąć, ale kochany syn zgłodniał za chwilę i tyle mego snu.
No i za oknem pada. I dzień intensywny przede mną… i tylko jjedna rzecz mnie pociesza… przerobiłam wczoraj dość nerwów na cały miesiąc, więc… teraz już ma być dobrze 😀 Może nawet słonk wyjdzie zza chmur?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „jak nie urok…

  1. Michał Kotarski pisze:

    Chyba lepiej, że zebrało się to wszystko w jeden „sraczkowaty” dzień, a teraz będzie już tylko spokój, Strach pomyśleć o tym gdyby każde z tych wydarzeń było rozciągnięte w przeciągu trzech super wyczerpujących dni. Pozdrawiam, Najlepszy uczeń lotnika 🙂

Skomentuj

