babyszafing

WOW! Oto moja reakcja na to, co dzisiaj zobaczyłam! Wielki szacun dla Pań, które to przygotowały. A i sprzedający stanęli na wysokości zadania – mega uśmiechy, wiele osób miało wszystko świetnie opisane, pomagali gdzie się dało, zwłaszcza, że ja z Maluszkiem w chuście i z Mamą o kuli 🙂 I tak! Zdobyłyśmy super mega kombinezon na zimę dla Femcia i to małą kasę! Jupi! Będzie też trochę fajnych zabawek u Babci i Dziadka, gdy będziemy Ich odwiedzać 🙂
I nie myślcie, że tylko ja wyszłam taka obładowana i zadowolona. Ludzie wychodzili z pełnymi torbami – super sprawa!
Dla niewtajemniczonych  – Baby szafing (świetna nazwa, no!) to wielki targ ubranek dziecięcych. Rodzice sprzedają ubranka zawadzające w szafach ich pociech, a inni kupują czego im tam w szafie brakuje 🙂 W hali sportowej w Gimnazjum Nr 2 w Zielonej Górze było mnóstwo stoisk (z tego co pamietam na reklamach – sto), i tłumy przyszły na zakupy! Były miejsce z cateringiem, i miejsce zabaw dla małych dzieci. Były nawet różne pokazy!
Jest też baby szafing online – zainteresowanych odsyłam do fb.

Dla mnie babyszafing zaczął się wczoraj, bo… trzeba było sprawdzić, czego mi tam w piwnicy brakuje. Oj, działo się. Przekopywanie się przez worki z ciuszkami, które moje dzieci nosiły 7/8 lat temu było prawdziwym wyzwaniem! Przekopałam, przejrzałam, dziewczyńskie ciuszki zostały głęboo zakopane (w nadziei, że Siostra kiedyś będzie miała Córkę), reszta wyjęta i ułożona mniej więcej rozmiarami (najmniejsze najbardziej dostępne). Do tego przejrzałam szafy swoich starszych Pociech, i wyrzuciłam z nich wszystko co było za małe. Nawet kórtki jesienne i zimowe zostały krytycznie przejrzane. uff… Dom jakby większy, ja z poczuciem dobrze wykonanego zadania… czyż nie fajny koniec weekendu?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „babyszafing

  1. Agnieszka Barańska pisze:

    Może następnym razem będziesz wystawcą? 🙂 Ja też jestem bardzo zadowolona, sprzedałam mnóstwo niepotrzebnych mi już rzeczy, a zakupy również zrobiłam;)

Skomentuj

