badziew do kwadratu

No normalnie nie mogę się powstrzymać – LITOŚCI! Gdzie nie spojrzę, krzyczy do mnie Halloween – przebrania, zaproszenia na imprezy, jedzenie na Halloween… a ja się pytam: dlaczego?! po co?! Naprawdę musimy kopiować jakiś badziew? Czuję się zalana, nieomal obezwładniona i zupełnie nie widzę w tym sensu (nie mówiąc już o duchowym bezsensie, ale czy jesteście gotowi na taką dawkę „ponadprzyrodzoności”??). Nawet znicze nie są tak rozreklamowane jak stroje na Halloween. Więc dzisiaj głośno protestuję – JA NIE CHCĘ! JA SIĘ NIE ZGADZAM! JA JUŻ CZEKAM NA 2.11, gdy ten cały chłam zniknie…

Pocieszmy się złotą polską jesienią, powstominajmy tych, co zbyt szybko odeszli, zadbajmy o pamięć bohaterów i zapalmy znicz na zapomnianych grobach – to jest nasza tradycja. I ją chcę przekazać moim Dzieciom.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

