nieuczesane

IMG_3501To jest jeden z tych tygodni, kiedy dotarcie do piątku wydaje się mistrzostwem świata 😉 Z drugiej strony… moje wypompowanie dało mi sporo radości i satysfakcji, więc nie mogę narzekać (choć pomarzyć o wyspaniu się można, co?) I zanim uda mi się opisać cokolwiek, trochę moich myśli chaotycznych IMG_3532(i nie myślcie, że jest mi łatwo… żeby zachować choć pozory uporządkowania… dam od kropek 😉 ):

  • mamy ciepły październik – ostatnie trzy dni biegałam w krótkim rękawku, bo było 19 stopni i słonko! Fajnie jest pozachwycać się słońcem tańczącym w kolorowych liściach i Femkiem, który od tych liści wzroku oderwać nie może!IMG_3516
  • Femik jest naszym pierwszym dzieckiem, które uwielbia ssać kciuka! Robi to trzymając paluszki wszystkie rozchylone (jak widac na focie)i mega mnie tym śmieszy!IMG_3509
  • fajnie mieć Dziadków na miejscu (i, nie uwierzycie, mówię tu o moich Rodzicach, nie o Mamie Lanre!). Tak się złożyło, że w tym tygodniu trochę częściej się widzieliśmy – niesamowite, jak Dzieci lubią być z Dziadkami, opowiadać Im o wszystkim (ta… chwalić się i donosić na rodziców) i jak szybko nam z Nimi płynie czas!IMG_3485
  • nikt nie potrafi uśpić Femka tak jak Lanre. Nie mam pojęcia jak On to robi,ale Femik „pada jak mucha”- w najdziwniejszych miejscach i pozach 😉 a ja pstrykam… będzie się z czego pośmiać za 20 lat!
  •  za 60 dni mamy Boże Narodzenie… czas słuchania Christmas songs zbliża się dużymi krokami 😉

Tak…. czasem musi być odrobina nieuczesania i chaosu 😉

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

