wózkiem w Zielonej Górze – refleksja…

IMG_3532Dzisiaj, gdy moje starsze pociechy męczyły Panią w szkole muzycznej na kształceniu słuchu i rytmice w lodowatej szkole (bo ktoś wymyślił wymianę instalacji grzewczej w październiku!), ja pomknęłam – też niezbyt ciepłymi – ulicami Zielonej Góry, by pozałatwiać kilka spraw. Jak już załatwiłam co ważne, poszłam na przeszpiegi do EMPiKu (sprawdzić co mają fajnego dla dzieci coby potem… wypożyczyć 🙂 misja wykonana 😀 )… no i tu myślałam, że coś mnie trafi. Dlaczego? Bo miałam ze sobą Femka w wózku!
Owszem, wjechać do EMPiKu można bez problemu, ale już przemieszczanie się do różnych półek jest koszmarnym slalomem… pozahaczałam co się tylko dała, i tylko moja duża determinacja pozwoliła mi dotrzeć do części dziecięcej (jak na ironię, jednej z najbardziej oddalonych od wejścia!). Grrr…IMG_3608
Po krótkiej chwili weszłam do „Żabki”, gdzie z wózkiem w ogóle się nic nie dało zrobić. Zostawiłam go przy wejściu (blokując skutecznie drogę innym klientom 😦 ) i szybko pomknęłam między półkami po picie dla Dzieci.
I tu się zaczęłam zastanawiać.. i nagle mnie olśniło… to jest zielonogórska norma! Knajpy bez wjazdów, filie biblioteki bez wjazdów (dobrze, że chociaż główna ma!), za wąskie przejścia, wysokie krawężniki przy pasach…

Cóż, w ramach „roku rodziny” (to Rządzący go tak nazwali, nie ja!) proponuję, by każda zielonogórska rodzina, ktróra ma dziecko mniejsze niż rok, otrzymała od szanownych Włodarzy chusty do noszenia dzieci! Z nimi przynajmniej wszędzie wejdziemy! (No, karta dużej rodziny też by się przydała, ale wydaje się proszeniem o zbyt wiele…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

