zadanie domowe

Wychowawczyni Kemci zadała dzieciomw  klasie, w ramach języka polskiego, pisanie pamiętnika przez cały listopad. Mają robić co najmniej trzy kilkuzdaniowe wpisy w tygodniu. Co za fantastyczny pomysł! Mam nadzieję, że się dzieci rozpiszą.
Kemcia, ma się rozumieć,musiała trochę pomarudkać na nutę „ja nie lubię pisać, bo wolę matematykę”. Przeszło Jej co nieco, jak kupiłyśmy mały notesik na Jej pamiętniczek szkolny. A dziś…

… wyciągnęłam mojej stare pamiętniki. Bez zbytniego wczytywania się – po prostu do pooglądania. Jest ich z siedem, plus kalendarze z notatkami, gdy byłam zbyt zajęta, by pamiętnik prowadzić. Wszystkie wzbudziły pełen zachwyt moich Dzieci. Obejrzeli każdą wlepioną kartkę, wypytali o wszystkie bilety, zdjęcia i zasuszone kwiaty. Pozachwycali się moimi marnymi rysunkami (skąd mi się wzięło rysowanie w pamiętniku nie mam pojęcia, jedno jest pewne -nie świadczy na moją korzyść, no chyba, że oglądają to kilkulatki…). Kemi wymyśliła, że możemy razem pisać pamiętnik, i myślę, że to ekstra pomysł! Ifek, ma się rozumieć, też chce ze mną pisać, co oznacza… że będę pisała trzy pamiętnika i dwa blogi? Jest mega czadowo 😀

Teraz Kemi i Ife robią rysunki w moim obecnym pamiętniku. Kemi już namalowała przepiękną księżniczkę, a Ife właśnie rysuje kwadracikowego ludzika (najnowsza Ifkowa pasja). Ach… i pomyśleć, że to wszystko zaczęło się od zadania domowego… dziękujemy, Pani Basiu 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

