modelling

IMG_3655Dziś kolejne zajęcia z warsztatów fotograficznych – tym razem odrobina praktyki. Ale suuuuper! Zosia (Córeczka Ani) i Femik byli modelami – w końcu to fotografia dziecięca! Było mega!

IMG_3672„W praniu” wychodzą wszystkie brudy… czyli wszelkie moje przyzwyczajenia, których musiałam się pozbyć, by poszaleć 🙂 Ach, świat fotografii zawsze mnie pociągał, a teraz… jeszcze z tysiąc razy bardziej!

IMG_3662Operowanie światłem, niesamowita sprawa… a do tego umiejętny dobór tła, dodatków…. w głowie mam tysiąc myśli – pomysły na „sesje” fotograficzne, na gadżety, które mogęwykorzystać… jej, IMG_3684normalnie głowa mała! To niesamowite, że takkrótkie zdjęcia mogą być taką inspiracją… a za tydzień plener, potem… photoshop… czujecie? Ja już wymiękam na myśl ile będzie się działo!

I pomyśleć, że zawsze uważałam, że modelling to nie dla moich Dzieci 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

