Koło Gospodyń…

IMG_3745… Prawie  Że Wiejskich 😉
Sztuk cztery: Ala, Iza, Jola i Monika (w kolejności alfabetycznej). A! I Femik 😉
Miejsce: Klępsk.
Gospodyni: Iza.
Spotkanie: wybitnie babskie, czyli jedzeniowe rozmowy przy dzbanku herbaty i różnych pysznościach.
Cel: a) nauczyć się piec chleb,
b) pogadać o zdrowym jedzeniu,
c) fajnie spędzić czas w doborowym towarszystwie.

IMG_3740„Mission completed” jak to mówią w amerykańskich filmach 🙂 A nowości usłyszałam tyle, że głowa mała! W sobotę planuję pieczenie chleba z Dziećmi – to się okaże ile zapamiętalam… Niemniej… było porywająco! Poczułam się mega zainspirowana – tu wielki ukłon w stronę Joli, naszego eksperta! IMG_3750
Dotarło do mnie dzisiaj jak bardzo jedzenie może wpływać na nasze zdrowie i samopoczucie, no i że naprawdę warto przyjrzeć się temu co jemy, no i… zmienić kilka przyzwyczajeń.

Czy to będzie rewolucja? Hm… może taka rozciągnięta w czasie 😉 Krok po kroku planuję przemycić do naszego jadłospisu żytni chleb domowy, ksylitol zamiast cukru, czy kaszę jaglaną w przeróżnych formach (wg Joli można ją jeść ze wszystkim i jest mega zdrowa!).
IMG_3753Ta przygotowa- na przez Nią na słodko była przepyszna (musiałam się powstrzymywać, by nie wylizać miski!).
W ogóle ćwiczyłam silną wolę, bo chlebek pycha, ziemniaczki z ogórkami mega, a słodkości zachwycające!IMG_3752
Hi, hi… nawet jak o tym wszystkim piszę ślinka mi cieknie… co dowodzi, że może być pysznie i zdrowo!

Czy mi się uda ta zmiana nawyków? Oby! Tym bardziej, że planujemy kolejne spotkanie 🙂 Nie mogę się doczekać!

P.S. Dowiedziałam się, że rosół SZKODZI w chorobie!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

