upiekłam chleb

SAMSUNGWiecie co się mówi o facetach – że są spełneni, gdy mają syna, zbudują dom i zasadzą drzewo. Ja się zastanawiam, czy upieczenie chleba oznacza, że mogę się nazwać gospodynią domową pełną gębą? Hm… krytyczna analiza własnych poczynań stawia mnie zaledwie na początku drogi ku temu dumnego określeniu, ale… zrobiłam TEN krok! Zawsze mi się wydawało, że pieczenie chleba to jakaś magia poza moimSAMSUNG zasięgiem… szkoła pieczenia Joli sprawiła jednak, że sztuka ta wydała się łatwiejsza… dostałam zakwas, wczoraj wyrobiłam ciacho, które przeleżało całą noc, a dzisiaj rano było pieczenie. Wynik? Wszystkim zasmakowało! Nawet Ifek spróbował 😀 Dzieci w ogóle dumne, bo wczoraj pomagały mi mieszać składniki i elegancko słonecznik dodawały 🙂 I chyba to zachęciło je do próbowania (głupio byłoby upiec samemu chleb a potem go nieSAMSUNG jeść, hehe).
Teraz już mam swój własny zakwas (dwa słoiczki na wszelki wypadek – porada Joli!), w szafce mąka orkiszowa i żytnia zajęły ważne miejsce i mam takie dziwne przeczucie, że teraz chlebuś własnej roboty będzie królował na naszym stole śniadaniowo-kolacyjkowym 🙂 Muszę się tylko wbić w ten rytm pieczenia 😀 Ach, ale się cieszę, że się udało! Dzięki, Jolu!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

