ten nastrój

IMG_4196Proszę nie gwizdać… Próbowałam z tym walczyć… opierałam sięze wszystkich sił… tak, wiem, mamy jeszcze listopad i dwa tygodnie do Mikołajek… ale grudzień już za tydzień… prezenty już kupujemy (dzięki Bogu za allegro, właśnie Lego zostały zamówione i miejmy nadzieję dojdą w ciągu kilku najbliższych dni 🙂 ). Rozmyślamy o kartkach i ozdabianiu domu… no… czujecie? IMG_4202Powoli zaczynam planować co, jak, kiedy i gdzie – w końcu z naszą trójką to nie lada przedsięwzięcie 🙂 A Święta już za miesiąc – ach, jak fajnie. Jakby radości było mało, na jutro prognozy zapowiadają śnieg… no, wiem, utrudnienia na drogach, zimno i plucha… ale co tam, fajnie będzie znowy popatrzeć na setki maleńkich gwiazdek spadających z nieba! Tak, mój optymizm świąteczny jest IMG_4212niepoprawny – przyjmuję to na klatę! I, wybaczcie, piosenki świąteczne czas zacząć słuchać (no, może nie non stop, ale…). Bo, zdradzę Wam w sekrecie, gdy tak się wygłupialismy u Dziadków z tymi zdjęciami w czapeczkach moje Dziecię najstarsze ćwiczące na skrzypkach wykrzyknęło radośnie: „To ja kolędę zagram!” i… karmiłam do „Lulajże Jezuniu”. Przesada… no wiem, ale tak uroczo się zrobiło…

No tak… miałam pisać o czyms zupełnie innym, ale… dziś jest nastrojowo i tak już zostanie, a co! Powczuwajcie się razem ze mną… może tak…”Last Christmas”? 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

