jesteś najgorszą mamą…

…bo przez ciebie dzieci płaczą. Tak mi przedwczoraj najstarsze Dziecię przyłożyło…
O co poszło? O sprzątanie! Przyznaję bez bicia, nie jestem idealną panią domu, ale to co moje Dzieci potrafią zrobić ze swoim pokojem… jest wręcz przerażające. Przedwczoraj doprowadziłam Kemi do łez, bo stwierdziłam, że w tym pokoju nie ma miejsca ani na kalendarz adwentowy, ani na prezenty od Mikołaja. No i Dziecię zamiast wziąć się za porządki legło w swoim łóżku łkając… bez komentarza 😉 Ifcio zareagował zgoła inaczej. Pozłościł się, poszedł do pokoju, złapał Lego i zaczął się nim bawić po czym wrócił i stwierdził: „W tym roku chyba zrezygnuję z prezentów na Mikołaja.” Też bez komentarza! Jakimś cudem teraz siedzą razem w pokoju i sprzątają. Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający, hehe. Póki co, nie zbliżam się do „strefy wojny”. lepiej sobie pokarmię Femisia… On przynajmniej mi jeszcze się nie postawi… (a nawet jeśli, to mam czym Mu buzię zatkać! Ha!)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

