przypadki różne, czyli…

SAMSUNG…jak mama z Córką poszły do fryzjera. Dla Kemi to była pierwsza taka wyprawa, a Pani Kasia Ją oczarowała! Kemi nie jęknęła ani razu przy czesaniu – była mega dzielnaSAMSUNG i mega zdeterminowana, by wyjść z nowym image’em 🙂 I trzeba przyznać, że Pani Kasia spisała się na medal, Kemi wyszła zachwycona, a ja tak sobie myślę, że to niesamowite, że SAMSUNGKemi już dorosła do decyzji w stylu „Mamuś, chciałabym obciąć włosy!” Kiedy to się stało?! Kemi naprawdę odkrywa swoją osobowość 🙂 Czy ja jestem na to gotowa??

Mama postanowiła także zaszaleć u fryzjera… Pani Kasia miała już gotowy plan na SAMSUNGmoje włosy, a ja pozwoliłam Jej ciąć pod warunkiem, że łysa nie wyjdę. Nie wyszłam 🙂 Wyszłam super! Aż się sama zdziwiłam, bo chyba tylko raz w życiu miałam tak krótko ścięte włosy 🙂 Lanre też się zdziwił, bo On mnie z takimi włosami nie widział, hehehe.2013-12-07 5 A my teraz wyglądamy właśnie tak jak na focie 🙂 total make over 😉 Dziękujemy Pani Kasiu!!!

Dzisiaj jeszcze jedno ważne wydarzenie – Femiś skończył pół roku! Synu! Kiedy to się stało??IMG_4445 To niesamowite, ile On już umie! Przewraca się z brzucha na plecy i ze dwa razy na brzuch z pleców Mu się udało 🙂 Gdy Go trzymam na kolanach nie chce się o mnie opierać, ale sam się odchyla! Chwyta WSZYSTKO  co jest w zasięgu Jego ręki, ze szczególnym upodobaniem kabelków! Zaczepia i gada ile wlezie, a jedno z ulubionych „zabawek” są Jego własne stopy. Dzieci super się z Nim bawią, a On jest zachwycony – potrafią tak we trójkę nawet godzinę wytrzymać bez mamusi pod ręką!
IMG_4475A dziś Femiś odkrył nową zabawkę – łyżczkę silikonową mega się wyginającą firmy Tommee Tippee. Dziadkowie Mu taki cały elegancki zestawik do jedzenia sprezentowali Mikołajowo, a Femiś zachwycony!

Zaś foty Femiś strzeliła wczoraj Kemcia – dumna ze swojej własnej stylizaci 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

