no to zaczynamy :)

IMG_5002Tak, tak! Ja też czuję ten nastrój 🙂 Po raz pierwszy przywitaliśmy Nowy Rok z Kemi i Ife – dotrwali do północy bez większych problemów, jedynie z niewielką głupakwą 😉
Niektórzy mówią, że jaki pierwszy stycznia, taki cały rok… cóż, zapowiada się nieźle! Tuż po północy oglądanie fajerwerków (i to całkiem ładnych i nawet nie tak strasznie głośnych), i nawet rodzinne tańczonko nam IMG_5003się trafiło. Rano pobudka o przyzwoitej porze (tzn. po  ósmej, dobry znak!), na dodatek… zrobiłam makijaż (a to ostatnio zapomniana sztuka w moim przypadku!)! Co więcej, upiekłam ciasto marchewkowe (i wyszło super, mimo że okazało się, że nie mamy kakao i była prowizorka z czekoladą), byliśmy na umówionym obiedzie (czyżby znak, że ktoś będzie dla mnie gotował w tymIMG_5007 roku??), poukładałam puzzle z Kemi i Ife, a wieczór spędziłam z Mamą i Siostrą (tu ogromna nadzieja, że będę je często w tym roku widywać). IMG_5008Co ważne – NIE prałam, NIE sprzątałam, i chyba całkiem miła dla wszystkich byłam (Siostra, naprawdę się starałam! 😉 ). A! Nawet Męża na kręgle z męską częścią Rodziny puściłam 🙂 Normalnie jestem z siebie dumna jak patrzę na ten dzień (to też dobry znak). IMG_5011

Jak widać, w nowy rok wkraczam z dużą dozą optymizmu! Wiem, że będzie dużo wyzwań, ale ufam, że z Bożą pomocą, miłością, która nas łączy, oraz wszystkimi wyjątkowymi Ludźmi wokół nas – damy radę!

A wszystkim wokół życzę naprawdę wyjątkowego 2014 roku – sięgajcie gwiazd, spełniajcie marzenia, ufajcie Bogu i pamiętajcie, że dzielona radość jest podwójna, a dzielony smutek dzieli się na pół, więc bądźmy razem 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

