PRZEŻYŁAM!!!

Yes_checkHa! To był niezły tydzień. Zgadza się, cztery robocze dni zaledwie, ale… nie próżnowałam.

Przede wszystkim – Dzieci miały przesłuchania śródroczne w szkole muzycznej, popularnie zwane egzaminami… zdane pięknie, Dzieci zadowolone, ruszamy z nową energią ku nowym utworom 🙂 Uff… bo w głowie miałam już tylko te cztery utwory 😉

Miałam całkiem niezły dzień w Stowarzyszeniu (ChSE) – szkoliłam się, omawiałam postępy i świętowałam – trzy dzionki z czterech mi to zajęło, w tym dwa wieczory – Lanre Dzieci super ogarnął, chwała Bogu 🙂

Udało mi się ogarnąć w miarę mieszkanie, choć góra prania wciąż rośnie! Mam wrażenie, że w łazience jakieś dziwne siły działają i brudne ciuchy się mnożą, hehe. No ale przynajmniej pralka działa 😀

smileZaszłam do dwóch bibliotek, JUPI!!! Znowu mam co czytać, i nawet nie naliczono mi kary za opóźnienie w oddawaniu 😀

Wiecie, padam na twarz, a jednak czuję, że dobrze się spisałam, hihi. Za chwilę nowy tydzień i nowe zadania, ale czasem po prostu trzeba sobie spojrzeć w oczy, uśmiechnąć się, powiedzieć „Well done”, podziękować Bogu i… ruszyć dalej. A! Jeszcze odpocząć w międzyczasie jeśli jest jak (u mnie to trochę problematyczne ostatnimi czasy).

Teraz rozmyślam nad strojem na „Bal u Króla Dżungli”… jakieś pomysły?? Bo jestem w te klocki mega cienka, i nic fajnego do głowy mi nie przychodzi… a jeszcze musi być proste do zrobienia! POMOCY!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

