rozmyślania poranne

SAMSUNGHa! Mamy zimę! Wyjrzałam przez okno przed wschodem słońca, a tam – jasność. Jupi! Jakoś łatwiej się wstało, i – ma się rozumieć – kilka fotek po prost musiałam strzelić (wiecie, jakby się okazało, że więcej zimy w tym roku nie będzie)! Dzieci zachwycone jeszcze bardziej niż ja (pewnie dlatego, że nie prowadzą samochodu, hihi), więc atmosfera w domu super. Jakby było mało miłych niespodzianek… odśnieżanie w Zielonej Górze działa!! W drodze do szkoły SAMSUNGpługi i chodnikowe odśnieżacze – brawo dla drogowców, oby tak dalej!

Rano mnie zmroziło jeszcze z jednego powodu… wkładam okulary, a tam.. brak szybki! Okazało się, ż śrubka wypadła i… nigdzie jej nie ma! Całe szczęście Mąż przeszukał szuflady i znalazł dodatkową śrubkę! Jupi! Mam okulary!

Ale optymistycznie, co? A do tego powiększył nam się stan Dzieci 🙂 Ku naszej ogromnej radości gości u nas pięcioletnia Gosia, którą wozimy do szkoły i po szkole do nas na trochę zabieramy – tak tylko do końca tygodnia… i już się zastanawiam, czy potem za czwartym dzieciątkiemSAMSUNG nie będę tęsknić, hihi.  /Mam nadzieję, że Lanre po przeczytaniu tego nie ucieknie do Afryki!/

Ach… dobrze się zapowiada ten środek tygodnia 🙂 I nawet manipulacyjne interpretacje wiadomości na fb nie zepsują mi tego nastroju, niech każdy ma prawo do swojego zdania, a co! 🙂

Kochani! Życzę Wam wszystkim wyjątkowego dnia – w domu, pracy, podróży – gdziekolwiek jesteście. I niech nam się też dobrze toczy 🙂

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „rozmyślania poranne

  1. Marta Pirga pisze:

    A my Ci zyczymy Aniolow na kazdym etapie dzisiejszego dnia!

Skomentuj

