koncert noworoczny

IMG_5249Tak nam się trafiło – w środku przedostatniego tygodnia semestru, w zabieganiu maksymalnym – zatrzymać się na chwilę, by popatrzeć na Dzieci własne i zachwycić się Ich występem 😀

Tak, tak, nie byłam zachwycona, że to środę (zwłaszcza, że we wtorek też próba, a w poniedziałek występy szkolne z okazji Dnia IMG_5255Babci i Dziadka!), dołamało mnie, że przed występem próba o 16, potem koncert zaczynał się o 17, a nasze Dzieci klasowe występowały… po 14 instrumentalistach! A jednak… co tu kryć! Wrażenie było mega i się ZACHWYCIŁAM! Jak Pani zdołała Ich ogarnąć i tak wyćwiczyć? Nie mam pojęcia, i tutaj – WIELkI SZACUN! Niesamowite zgranie, dopracowanie ruchów, ciekawy IMG_5272układ z wieloma figurami – wszyscy razem, osobno chłopcy i dziewczynki, w paracj, w trójkach/ czwókach! WOW! I Dzieciaki były takie zadowolone i dumne! Mam nadzieję, że Ich Pani też była zadowolona, ja uważam że wyszło fantastycznie! Oglądałam zauroczona, więc…. cóż.. pozostaje mi tylko… DZIĘKUJĘ ZA TO WYJĄTKOWE PRZEŻYCIE 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

