postęp

nokia5110Wczoraj rano przez swojego dotykowego Samsunga poczatowałam sobie z kumpelą z Hiszpanii. Potem poszłam na spacerek, i przechodząc obok domu innej Koleżanki, pogadałam sobie na czacie i z Nią. Potem sprawdziłam maile, a w międzyczasie weszłam na fb, przesłałam wiadomość Mężowi na WhatsApp. A! Zadzwoniłam też do Siostry. Norma? Jasne!

I wtedy przypomniałam sobie, że pierwszą komórkę (jak na zdjęciu powyżej) dostałam na studiach! A z podstawówki pamiętam chodzenie na pocztę, zamawianie rozmów międzymiastowych i czekanie przez dwie godziny aż połączą! Potem się szło do specjalnej kabiny i tam wśród szumów i trzasków przez kilka minut rozmawiało.commodore

A komputer? Ha! Na focie widzicie jak wyglądał nasz pierwszy commodore (w liceum!) – tony kaset z grami też były. I joystick! Patrzę na fotę i na mego obecnego laptopa… jej…

Moja Babcia urodziła się w 1919 roku. Moj skok postępowy jest niczym w porównaniu z Jej! Babcia w młodości nie miała pralki, zmywarki, telewizora 🙂 Internet obecnie to dla Niej wciąż lekki szok, ale każe mi wszystko sobie tłumaczyć (wczoraj Babci objaśniałam jak można robić zakupy w Internecie, hehe).

Czy to nie jest niesamowite? Świat przyspiesza… zastanawiam się co będzie jak moje Dzieci będą w moim wieku… postęp…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

