Jak On to robi??

SAMSUNGJak już pisałam, Femiś poznaje nowe smaki i to uwielbia. Stanowczo je najzdrowiej z naszej piątki, hihi. A przy okazji… lubi szokować mamusię. No bo wyjaśnijcie mi, jak ośmiomiesięczne niemowlę taki piękny talerzyk wypełniony po brzegi SAMSUNGzostawiło w stanie poniżej po może dwudziestu minutach jedzenia? Ach, na zdrowie Ci, Synu, obyś dobrze rósł! I nie trać zamiłowania do marchewki 🙂

Patrząc na ten talerz uzmysłowiłam sobie różnice między całą naszą Trójką… każdy inaczej jadł, inaczej uczy(ł) się chodzić, inaczej zagaduje, inaczej śpi. Ta różnorodność jest fenomenalna! Trzecie Dziecko, a jesli chodzi o zachwyty, czuję się, jakby Femiś był pierwszy. Czy to nie jest wspaniałe?

A cudem jest to, że ja jeszcze mam siły zachwycać się całą Trójka… 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

