Dzień Kobiet

8.03Aż się dzisiaj wzruszyłam… rano Synu (ten większy) wlazł mi do łóżka i powiedział, że dzisiaj z okazji Dnia Kobiet będzie mega grzeczny, żebym się ani trochę nie smuciła (a wczoraj kupił Siostrze kolczyki i bransoletki!), Mąż przyniósł kwiaty, Tato wręczył tusz do rzęs (no, tutaj pomocną rękę mamy wyczuwam)… jak milutko 🙂
A do tego zrobiłam sobie wolne popołudnie IMG_5709i pomknęłam na mini konferencję dla mężatek „Rozważna i romantyczna” zorganizowaną przez Fundację Warto (fundacjawarto.pl). Same organizatorki tak napisały, o tej konferencji:

„Każda z nas marzy o byciu adorowaną, zdobywaną, o romantycznych gestach ze strony mężczyzny naszego życia oraz o tym, aby przeżyć niezwykłą przygodę.IMG_5704 To właśnie dlatego niemal każda z nas tak lubi zobaczyć od czasu do czasu dobrą komedię romantyczną. Bardzo często jednak nasze codzienne życie w znacznym stopniu odbiega od pragnień, które tak mocno zakorzenione są w naszych sercach. Dlatego, żeby uniknąć rozczarowania, albo po prostu z potrzeby normalnego funkcjonowania w codzienności, chowamy swoje „westchnienia” do skrzyni, którą zakopujemy niczym skarb głęboko w naszym sercu. Organizujemy konferencję „Rozważna i Romantyczna” bo chcemy dać okazję do wydobycia tych drogocennych „westchnień” naszego serca, aby przyjrzeć im się z bliska i ułożyć je we właściwym dla nich miejscu.”

Dobrze jest czasem spotkać się w babskim gronie, by porozmawiać o rzeczach bliskich sercu… byłyśmy tam w różnym wieku, z różnym stażem małżeńskim i o różnych 08.03.2doświadczeniach życiowych.
Było trochę o tym, jakie kobiety są z natury, był film, były nasze doświadczenia, którymi wszystkie chętnie się dzieliłyśmy. Przy ciachu i kawie mogłyśmy dobrze spędzić wspólnie czas – naprawdę było warto 🙂 Każda z nas, wyszła z drobnym upominkiem – bransoletką z perłą, która na pewno będzie nam przypominać to wszystko o czym dzisiajIMG_5714 rozmawiałyśmy :)Myślę, że Karolina i Justyna, które prowadziły tę konferencję i stoją „za” Fundacją rozpoczęły w naszym mieście coś bardzo wyjątkowego. Mam nadzieję, że już niedługo usłyszę o ich nowych działaniach i spotkaniach, dla ludzi w różnym wieku, i z chęcią jeszcze w jakimś wezmę udział 🙂

Rozważna i romantyczna w mojej głowie podają sobie ręce – mogę westchnąć z radością… spoglądam na mojego Męża z dużym rozczuleniem, z takim ciepłem w sercu, które sprawia, że ogarnia mnie fala miłości i wdzięczności Bogu, że mam przy sobie TAKIEGO Mężczyznę.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

