taka sytuacja

Dzień rozpoczął się tak pięknie – słońce, ptaszki za oknem… szybki zryw, szkoła, rehabilitacja Ifka, dom… fiu…. poleciało w tempie maksymalnym, i zanim się obejrzałam, już trzeba było pędzić po Kemi i Ife, by zawieźć Ich do szkoły muzycznej. Pani zdołowała Ifka (norma), a Jemu udało się Jej nie zdołować (szok 😉 ), Kemi jak zwykle podbudowana przez swojego Pana. Pogadaliśmy, Ifek się odkręcił… a potem się zakręcił z zupełnie innego powodu. Ja musiałam pomóc komuś z angielskim i… normalnie popadłam w dół… Femiś się skupał, Kemi ciągle śpiewała, a Ifek mi co pięć minut przychodził mędzić… czy to przesilenie wiosenne?? Nie wiem… ale rozważam zamontowanie zamka w drzwiach do co najmniej jednego pokoju w moim mieszkaniu. Taka sytuacja…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

