Kolorowe Miasto

1Tak to się stało, że dzięki fb stronce „Zielona Góra-Miasto Dzieci” dowiedziałam się, że 22.03.2014 w Zielonej Górze na Deptaku Fundacja LYADA organizuje akcję Kolorowe Miasto. Ożywienie Deptaka? W to mi graj! Z radością wzięłam tam Ifka i Femka (Kemi niestety się pochorowała). I tak wkroczyliśmy w niesamowity świat…

2Na początek przeszliśmy przez bramkę „KOLOROWA WIOSNA”, gdzie Ifek dostał balonik a ja numerek do losowania, które odbyło się na koniec imprezy. A! I jeszcze piękny bibulłkowy kwiatek nam się dostał 🙂 Zachwyceni ruszyliśmy dalej poszukując miejsca, gdzie będziemy mogli posadzić bratki do przytarganej przez nas puszki (wyczytałam na fb, że będzie taka możliwość). Pani z bratkami dała nam jeszcze jedną puszkę, Ifek obie ozdobił – jedną dla siebie, do której posadził bratki w swoim ulubionym kolorze (pomarańczowym), a drugą dla Kemi, w której posadził bratki w Jej ulubionym kolorze (fioletowym). Ifek pełen zachwytu przesypywał ziemię, a ja postanowiłam zignorować poziom zabrudzenia 😉

6Naszym następnym przystankiem było miejsce zagospodarowane przez Innowacyjny Klub Rodzica, gdzie Ifek z wielkim zaangażowaniem zrobił „swojego stworka” – z patyczków, sznurka, rolki po papierze toaletowym i bibuły. Praca była z pełnym zaangażowaniem, a na koniec Ifek otrzymał drobny upominek, który Go zachwycił – kopertkę pełną fajnych gadżetów 7dla dziecka – i ładnie poprosił Panią o jeszcze jeden upominek.. dla chorej Siostry (Pani nie odmówiła, dziękujemy!).

Co dalej? Kolorowanie Deptaka! Były świetnie namalowane domy, które dzieci mogły kolorować, ale Ife wolał kucnąć z boku i namalować swój domek. Biegał po różnokolorowe kredy i nawet się nie zezłościł jak mała dziewczynka mu coś domalowała. Taki to mój wyrozumiały Syn, haha. I dumny z efektu końcowego też był. Wraz z mamusią.

11Jakby tego było mało, mogliśmy podziwiać fajny występ taneczny, a przy okazji Ifek się zachwycił poczęstunkiem przygotowanym przez firmę „Kurtosze Pyszne Ciasta Kominowe”… nie mam pojęcia jak kurtosze się robi, ale… wciąga się je z wielką przyjemnością! POLECAMY!

Niestety, chwilę później pogoda się zaczęła nieco psuć, ale postanowiliśmy jeszcze zostać na losowaniu różnych nagród – ach, czego tam nie było, sesje fotograficzne, zniżki na masaże, bony do Family Cafe i słodkości od Twojej Czekoladki! Napięcie rosło z każdym wyciągnięciem numerka i…9 Udało się! Ife wygrał dwa lizaki czekoladowe od Twojej Czekoladki – rózowego schrupał na miejscu, a białego zawiózł Kemi. Taki z Niego fajny Brat 🙂

Jeśli nie jest to jasne z tego wpisu… JESTEM ZACHWYCONA! Fundacja LYADA spisała się na szóstkę z plusem, a ja już śledzę Ich stronkę na fb i czekam na nowe akcje! Bezsprzecznie – nasz zielonogórski Deptak idealnie się nadaje na wspólną zabawę, i czekamy na kolejne niesamowite przedsięwzięcie!

Bo… cóż, mówcie sobie co chcecie, ale dla mnie centrum miasta wciąż jest Deptak, a nie jakieś tam centrum handlowe 😀 /bez względu na reklamę!/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

