spotkanie z Panią Wicedyrektor

Wczoraj miałam przyjemność pójść na spotkanie z Panią Wicedyrektor szkoły muzycznej naszych Dzieci. Poszłam z koleżanką, która też nie chce, by Jej Dziecko tańczyło do utworu „Noc na Łysej Górze”. I teraz już wiem jak czuła się Gerda na zamku Królowej Śniegu, hihi. Choć dzień był ciepły (jakieś 20 stopni na plusie) w gabinecie Pani Dyrektor owiał mnie mróz, który z każdą minutą przebijał się do szpiku kości 😉 Luz, do serca nie doszedł, bo to mam dobrze strzeżone 😀 Pani Wice była uprzejmai zdystansowana. Brr. A, i używając Jej słów: „zszokowana naszą prośbą.” Kto by pomyślał, że ze mnie taka kontrowersyjna matka??

Rezultat rozmowy?
1) Utwór raczej nie bedzie zmieniony (bo dlaczego odbierać innym dzieciom możliwość zatańczenia utworu tak pięknego /niech sobie inni pouwielbiają szatana, brawo!/);
2) Nasze Dzieci tańczyć nie muszą i nie wpłynie to na Ich ocenę końcową z przedmiotu;3) Pani Wice pragnie podkreslić, że celem szkoły nie jest zachęcanie dzieci do kultu sztana /tak, tak, tym stwierdzeniem ja zostałam zszokowana, bo akurat o to szkoły nie podejrzewałam!/;
4) Nie będzie z naszymi Dziećmi dyskusji na tematy religijne, jesli już – to z nami.

Moje wrażenia?
1) Wyrażenie „walić głową w mur” nabrało nowego znaczenia… ach…2) Teraz czas obserwacji, by zobaczyć jak te postanowienia wyjdą w praktyce.
3) Jestem niemal pewna, że w szkole muzycznej jestem postrzegana jako… ach, cóż, no, dziwaczka 😉
4) Przyznaję się do mego Boga i jest mi z tym dobrze 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

