Niebo istnieje… naprawdę!

niebo istnieje naprawdeTę książkę  przeczytałam już dawno temu, i zdążyłam ją pożyczyć kilku osobom 😉 Poruszyła mnie niesamowicie – Niebo oczami kilkulatka obudziło jakąś tęsknotę w moim sercu i dało takie niesamowite uczucie pokoju…

Wczoraj poszłam, w większym gronie, obejrzeć film oparty na tej książce. I tym razem poruszyła mnie ta historia, choć w zupełnie inny sposób – bo pokazana była wewnętrzna walka ojca i pastora, by zaakceptować to, co o Niebie mówił jego syn. Ten obraz walczącego ze sobą i swoją niewiarą ojca był tak przekonujący, że kilka razy łza mi poleciała po policzku.

Kiedy wyszłam z kina, uświadomiłam sobie, jak różnie odebrałam książkę i film. I dotarło do mnie, że przekaz tego filmu jest uniwersalny, a jednak w jakiś niesamowity sposób pokazuje człowiekowi Boga poprzez drugiego człowieka – jego ból, problem, i próbę zmierzenia się z rzeczywistością. Mam nadzieję, że ten film poruszy wiele osób, które Boga jeszcze nie znają 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

