odmóżdżanie

Tak.. mama taką wizję, jak to idealna mama z uśmiechem zawsze ma wszystko ogarnięte – dom, żarełko dla wszystkich, prasowanie zrobione, dzieci oporządzone i jest czas, by z  nimi coś porobić – i wszystko to ze zrobionymi paznokciami i usmiechem 😀
zieleninaTak… ta wizja i ja mijamy się BARDZO SZEROKIM ŁUKIEM. Wystarczy, że napiszę, że sterta do prasowania sięga mi do pasa 😉 A na dodatek mam jakieś przesilenie wiosenne, i ciągle padam na twarz, ziewam i muszę się mocno spinać, żeby po prostu dać radę, hehe. Już nawet przerzuciłam się na zielone napoje energizujące (banan, ogórek, natka pietruszki i jabłko, plus trochę wody mineralnej, zmiksowane), ale mózg jakiś taki spowolniony… i dlatego postanowiłam się co nieco odmóżdżyć 😀 w jaki sposób? Przerzuciłam się na trochę na lekturę tylko lekką łatwą i przyjemną – Szwaja, Sparks i Evans. I wiecie co? Działa! Gdy już padam na pyszczek niemal boleśnie, zanurzam się w tej niezobowiązującej lekturze i odpoczywam, bo myśleć nie trzeba… cóż, czasem trzeba zrezygnować z pewnych aspiracji na rzecz zdrowia psychicznego, hihi. Wam też się to zdarza? /Tylko proszę, jak jesteście idealnymi mamami z mojej wizji, nie piszcie mi tego!/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

