szerokie wody

IMG_6781Wczoraj Kemi skończyła trzecią klasę. Od września NOWE się zacznie. Jeszcze chyba tego tak do końca nie czujemy, pewnie wrzesień przyniesie prawdziwą zmianę.

Wczoraj rozmawiałam sobie z moją Babcią (95 lat) i Babcia stwierdziła, że trudno uwierzyć, że dopiero co Kemcie nosiłam na rękach. No, trudno, zwłaszcza, że Kemcia żegnała swoją ukochaną Wychowawczynię… patrząc na Nią z góry! /aż się boję, że moje Dziecię przerośnie i mnie zanim podstawówke skończy!/
Teraz Kemi jest już w drodze na obóz Royal Rangers (trzeci rok z rzędu!), Chłopcy się bawią tu przy mnie. A ja patrzę na Nich i tak sobie myślę, że znów pora wypuścić Dzieci na szerokie wody – szersze niż dotychczasowe. IMG_6788Znowu 😉

Zaczynając od Najmłodszego… Femisia szykuję na plac zabaw. Póki co zaliczyliśmy łazikowanie po podwórku, ale pora odwiedzić piaskownicę! Będzie się działo! A! Zaczynamy też oglądać nocniczek. A co!

Kemi wczoraj, w ramach przygotowań do obozu, zaczęła prasować. Musiałam schować swój strach do kieszeni (z trudem, ach, te mamy…), i poszło Jej całkiem fajnie! A Ona tak się ucieszyła, że poprasowała i Femkowe ubranka. Dzielna Córa!

Kemi i Ife czeka też przeszkolenie autobusowe. Chciałabym, żeby od września zaczęli wracać sami do domu raz, może dwa w tygodniu, a potem może przejeżdżać z jednej szkoły do drugiej. I znowu – jest lekki strach..

I gdy tak sobie o swoim strachu pomyślałam, doszłam do wniosku, że muszę zaufać Bogu i… swojemu wychowywaniu Dzieci! W końcu uczyliśmy Je różnych rzeczy od lat najmłodszych, wciąż w nie ładujemy swą mądrość i Boże zasady, wskazujemy, wyjaśniamy… krok po kroku budujemy nasze Dzieci, by mogły się usamodzielnić i uniezależnić. Troska o Nie nigdy nas pewnie nie opuści, ale… trzeba je na te szerokie wody wypuszczać!

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

