sprzątanie

sprzatanieNajgorszy dzień tygodnia w dzieciństwie? Sobota. Dokładniej: sobotnie przedpołudnie. WIELKIE COTYGODNIOWE PORZĄDKI. Kurze, odkurzanie, łazienka, toaleta, kuchnia… wszystko. Pył w powietrzu i cała rodzina zaangażowana. AAA!
I mimo tego „A!”, przeniosłam ten zwyczaj do swojego domu. I przez długi czas jakoś dawaliśmy radę, ale… z pojawieniem się Femka, jakby co nieco sił nam ubyło 😉 I jak już dotarliśmy do weekendu, to jedyne o czym myśleliśmy to relaks, odespanie, pobycie razem… a mieszkanie zarastało… czasem w zrywie nagłego przerażenia (no przecież nie może tak być!) braliśmy się za szybkie porządki, a potem… znowu… długo, długo nic porządnego, hehe. Zaczęło do mnie docierać, że muszę to jakoś sprytnie zaplanować. I gdy tak sobie rozmyślałam, doszłam do wniosku, że stanowczo nie jestem typem, który będzie 10 godzin na kolanach, żeby dom dobrze wyglądał… Cóż, czas porzucić model sobotni! I wtedy wpadłam na stronkę timewarpwife.com. Trochę tam różnych artykułów, a między innymi „Housekeeping schedule”, czyli gotowiec na ogarnianie domu! Tak, tak, możecie się śmiać, ale dla takiego maniaka list jak ja, to ideał. Niestety, nie mogę się z Wami podzielić tą listą, bo autorka nie wyraża zgody, ale kto anglojęzyczny.. niech myka na tę stronkę – może i Wam pomoże 🙂
a ja się zabieram za wtorkową listę rzeczy do zrobienia 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

