Rowerowo z Maluchem

02.07.2014Jesień 2013 minęła mi bez roweru… no, jakoś tak w ciąży miałam stracha jeździć. Na wiosnę jeszcze trochę nie chcieliśmy Femcia stresować, choć przyczepka, pożyczona od Moni (DZIĘKI!) już czekała. No i zaczęły się wakacje, Femiś już roczek na karku… KONIEC WYMÓWEK.

Na początku były jazdy osiedlowe, żeby Femcia do przyczepki przyzwyczaić. Teraz jesteśmy na etapie wypadów na Deptak. Taka wyprawa zabiera nam około godziny, bo na Deptaku obowiązkowo lody 🙂 Femiś dzielnie znosi te wyprawy, i miś, który Mu towarzyszy, też nie marudzi – zgrana para. Mieliśny nawet jedną dłuższą wyprawę – pojechaliśmy do Krępy, za Chynów, w stronę Odry. Nie była to jakaś wielka wyprawa, jakieś 4/5 km w jedną stronę, ale … wykazałam się brakiem IMG_6799formy, hehe. Do Krępy było cudnie z górki przez większość czasu, ale powrót…a!!! Chłopaki dzielnie mnie wspierali i jakoś dotarłam do domu, hehe. Jedno jest pewne – chcę jeździć jak najwięcej, coby te formę wypracować 😀

Z wrażeń ogólnych – żadni z nas wyczynowcy czy maniacy rowerowi, a jednak udaje nam IMG_6805trochę pojeździć rodzinnie, co oznacza, że to przyjemność naprawdę dla każdego 🙂
Stanowczo polecam przyczepkę dla Maluszka (zwłaszcza jak ciągnie ją Mąż, hehe). Tak serio – jest stabilna, wygodna, na dodatek można do niej zapakować kilka rzeczy (ma miejsce z tyłu), a jak Maluszek zaśnie, to nie będzie nigdzie zwisał, tylko się o ściankę (albo o misia) oprze. Do tego, jeśli chcemy Maluszkowi jakieś zabawki dać na podróżowanie to też nie ma problemu, bo przyczepka jest elegancko zamknięta ze wszystkich stron – żadnego wyrzucania zabawek na drogę 😉

A co najważniejsze – rowerowanie to super rodzinny czas (zwłaszcza jak wciągamy lody)! POLECAM!!!

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s