odkrycia

Gdybyśmy ciągle trwali w tym samym miejscu, w naszej sferze komfortu, życie byłoby dziwne. Jak dobrze, że Bóg dał nam głowy na kartku i serca na miejscu, by móc zmieniać różne rzeczy, by podążać za Jego głosem, za powołaniem… a także, by zmieniać rzeczy codzienne, takie zwykłe, bo przecież życie z Bogiem to nie tylko wielkie uniesienia i wielkie sprawy 🙂

ODKRYCIE 1
Nasze mieszkanko zdecydowanie i niezaprzeczalnie może fajnie wyglądać, a wszystko dzięki prostemu planowi działania. Pisałam Wam, że odkryłam plan sprzątania – od trzech tygodni go stosuję, i TO DZIAŁA! Aż się sama dziwię, że mimo dodatkowych obowiązków popołudniami, nasze mieszkanko wygląda schludnie i uroczo 🙂 Jupi!

ODKRYCIE 2
Femiś może zostać z Dziadkami na kilka godzin 🙂 W zeszły piątek była wielka próba, i okazało się, że trzy godziny z Dziadkami to super zabawa, pomocnik Kemi super się spisała, a Dziadkowie przeżyli i nie padli zaraz po przekroczeniu progu! A my… to już…

ODKRYCIE 3
Randka z Mężem bez Dzieci i… w staniku NIE „do karmienia piersią” to przeżycie miesiąca! Ach, jak dobrze skupić się na swoim Mężu bez nasłuchiwania czy w pokoju obok Femiś nie płacze! Jak miło połazić po Deptaku nie pchając wózka. Jak dobrze porozmawiać z przypadkowo spotkanymi Znajomymi bez popędzania Dzieci, że już Im nudno! Ach, ach, ach!

ODKRYCIE 4
Wciąż są pewne zakamarki mej duszy, które czekają na wielkie sprzątanie. A część już to sprzątanie przechodzi, a ja czuję, jak lekko mi się na duszy i sercu robi. Człowiek nigdy nie jest za stary na zmiany 🙂

ODKRYCIE 5
To, że Ty masz inną opinię niż ja, nie znaczy, że musimy się ciągle przekonywać „to ja mam rację”. Istnieje taka niesamowita przestrzeń, którą odkrył przede mną Znajomy, Andrzej… otóż i Ty i ja możemy mieć rację – każdy dla siebie i w swoim życiu. I nawet jeśli nasze „racje” się wykluczają… to co? Bardzo uwalniająca przestrzeń – dzięki wielkie, Andrzeju!

Biegnę… i cieszę się, że w tym biegu takie super odkrycia mi się trafiły 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

