spotkanie

5Ewa już dwa tygodnie temu dała znać, że będzie w Polsce. Ale się ucieszyłam! Bardzo lubie, gdy przyjeżdża i opowiada co tam u Niej (a zawsze się dzieje, więc ja się tylko zachwycam!). No a tu dylemat… chęć pogadania i… trójka moich kochanych Pociech w pakiecie… hmhm… krótkie rozmyślanko i… już wiedziałam! Tylko jedno miejsce nadaje się na pogaduchy z Trójeczką 3pod bokiem – Family Cafe!

Na początek oczywiście wybór czegoś do rozmowy – Kemi i Ifek po deserku lodowym, ja mrożona kawa (a Femiś przyniósł swoje, hihi). Rachunek okazał się mega przyjazny dla kieszeni (uff), a potem… była już tylko rozmowa… bo Dzieci zaczęły żyć swoim życiem! 4

Ifek wypróbował chyba wszystkie zabawki na sali, bawił się jak szalony, i tylko czasem przypominał sobie, że nie jest tam sam. Femiś trochę zaczepiał Ifka, trochę nas, ale najczęściej biegał za innymi Dziećmi, bawił się, śmiał i tylko pod koniec zabrał się za samodzielne wychodzenie z kafejki, co nieco wybiło nas ze spokojnej rozmowy, hihi.1

Kemci było najtrudniej znaleźć sobie zajęcie. Trochę pobawiła się z Femkiem, trochę nam pomarudziła, a potem… wybrała leżakowanie, hihi.

Prawie dwie godziny minęły w super atmosferze, dowiedziałam się tyle, że hoho, a Dzieci tak dobrze się bawiły, że… nie 2udało mi się ani trochę zestresować, bo nie musiałam walczyć z czasem i z Trójką domagającą się uwagi. Dobrze Im było w Family Cafe, a ja już chyba wiem, gdzie będę ciągnęła wszystkich Znajomych, z którymi będę miała ochotę spokojnie porozmawiać. Zwłaszcza, jeśli i Oni mają Dzieci 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

