unplagged

unplaggedMąż wczoraj wybył na nocne męskie wyprawy, a ja miałam nadzieję, że sobie pooglądam coś, czego Mąż wcale nie ma ochoty oglądać (jakiś serial czy cuś). A tu mi się internet zbuntował. Próbowałam na sto sposobów, i nic! Na zalukaj nie mogłam zalukać, posta nie dało się napisać, nawet odsłuchać kazania z ostatniego nabo się nie dało, heh.
Nie ma tego złego… wieczór z Dziećmi się mocno wydlużył, ku Ich wielkiej radości – trochę sobie pogadaliśmy, trochę się pośmialiśmy, a potem zanużyłam się w książkę, z Femisiem u boku, bo Mu się jakoś nie bardzo spać chciało. Po wirtualnym całusie z Mężem poszliśmy z Femkiem spać.

I tak sobie dzisiaj pomyslałam, że czasem dobrze się trochę odłączyć z sieci. Ostatnio zauważyłam, że jest coraz więcej aplikacji prawie na wszystko – ile kilometrów przemierzamy dziennie, jak rozwija się dziecko w naszym brzuchu, co jeść, by stracić na wadze, apka z listami…. sama mam kilka tych „apek”. Do tego blogi, zbiory biblioteki online, rozkład jazdy autobusów online…  I tak, lubię te co mam 😉 Lubię kontakt z Siostrą przez Whats App, szybkie robienie i odhaczanie list na evernote, i rzut okiem na stan konta przez apkę banku. Lubię to, że mogę siąść wieczorem i sprawdzić, którym autobusem Dzieci mogą wrócić ze szkoły, lubię sprawdzić, którą fajną książkę akurat mają w „mojej” bibliotece!
A najciekawsze jest to, że przecież przeżyłam całe moje nastoletnie życie bez tego wszystkiego. Z karteczką na przystanku spisywałam autobusy do szkoły. Ze studiów dzwoniłam do Rodziców z budki telefonicznej. Książek szukałam spędzając godziny w bibliotece! A do Siostry pisałam listy 🙂
Czy skomputeryzowanie mojego życie sprawiło, że mam więcej czasu? Nie… ale na pewno mam szybszy dostęp do informacji… które nie zawsze są mi niezbędne 😉 I czasem dobrze się od tych informacji odciąć… no, być odciętym 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

