Jesień

IMG_8358Gdy w Dzień Nauczyciela spacerowałam sobie w krótkim rękawku wiedziałam, że globalne ocieplenie może okazać się faktem, a nie „straszakiem”… a jednak nie potrafię przestać się cieszyć złotą polską jesienią, gdy słonko świeci, wokół liscie w tak cudownych kolorach, że aż zpiera dech, a Dzieciom zachciało się pójść na długaśny spacer! No dobra… Kemi i Ife wzięli hulajnogi, a Femiś IMG_8324spał w wózku, no ale to nie jest najważniejsze – najfajniejsza jest ta wyprawa – dwie godziny łazikowania, które sprawiły, że czuję mięśnie, o których już nieco zapomniałam, siedząc zbyt często za kółkiem 😉 Ach, lubię jesień, gdy jest taka rozkrzyczana kolorami! Gdy można wyjść z Dziećmi bez parasola i nie trzeba szukać kurtki zimowej 😉
Lubię jesień za dynię, która co chwilę gości na naszym stole, za papryczki i pomidorki, i za jabłka w jabłeczniku z przepisu Babci 🙂 Lubię jesienny odpoczynek po letnich upałach 😉

Ale nie myślcie, że jesień zaślepia mnie swoim urokiem tak zupełnie 😉 Cóż, przyznaję bez bicia – nie lubię wstawać, gdy IMG_8366na dworze jest jeszcze ciemno, a już najgorzej, gdy wracam do domu też po ciemku… ble! Deszcz padający tak, że nie sposób ominąć kropel też mnie nie zachwyca! A najmniej lubię… Halloween. Tak… już zasypują mnie reklamy super przebrań i miejsc na imprezę Haloweenową! A JA NIE CHCĘ OBCHODZIĆ HALLOWEEN! I już! Chcę cieszyć się kolorami jesieni bez umalowanych twarzy – i tak jest u nas w domu. Ach… lubię jesień 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

