Bo śniadanie….

IMG_8762… to najważniejszy posiłek dnia, podobno, ale… i jakoś najbardziej problematyczny… jakbym moich Dzieci rano do śniadania nie zagoniła, nic by nie zjedli… bo głodnieją dopiero po kilku godzinach od wstania!

Dzięki Bogu, oprócz mego zaganiania, drugie zaganianie jest na drugie śniadanie, które w Salomonie je się klasowo, na przerwieIMG_8737 śniadaniowej, z nauczycielem, który właśnie skończył poprzednią lekcję z daną klasą. Fajny pomysł, bo jak wiadomo – w towarzystwie jakoś inaczej wszystkie wchodzi.

Ach, rozpisuję się, ale nie na temat 😉 Bo dziś chciałam kilka słów skrobnąć o śniadaniu jak najbardziej NIECODZIENNYM!IMG_8758

Otóż w piątek, 7.11.2014, Dzieci klas z 0-3 w ChSP Salomon przystąpiły wraz z wieloma innymi Uczniami w całej Polsce do bicia recordu Guinessa w ilości dzieci wspólnie jedzących zdrowe śniadanie 🙂 Z radością zgłosiłam się, by być obserwatorem w tym mega przedsięwzięciu (wymóg formalny) – czy mogłam przegabić udział w takim wydarzeniu?

Wszystko musiało być super zorganizowane – wielki szacun dla Nauczycieli z Salomona, bo łatwo nie było – przygotowanie jedzenia, sali, Dzieci, sprzętu – bo Dzieci same to śniadanie robiły 🙂 Wow! Ogarnięcie na medal! Pełen zachwyt z mojej strony 🙂
IMG_8732Imprezę śniadaniowo-Guinessową poprowadziła Pani Magda – krok po kroku prowadziła Dzieci przez różne czynności, dzięki czemu udało się zrobić:
1) jadalne myszki z twarożkowym korpusem,
2) kanapki uśmiechnięte, a nawet straszne oraz3) owocowe szasłyki.
O ludzie, ja zgłodniałam już przy mieszaniu twarożka na myszki 😉

Muszę przyznać, że Dzieciaki świetnie dawały radę, bez względu na wiek! Jak tylko wszystko wylądowało na talerzach, było szybkie ogarnięcie stolików i… wyżerka! Ale nie myślcie sobie, że nikogo nie zaprosili na tę ucztę – cała szkoła została zaproszona i wszyscy się zdrowo objedli 🙂IMG_8743 (Tylko ja nie zdążyłam, bo ganiałam po sali za Femisiem… ale sobie odbiję, bo przecież teraz starszy Synu doskonale wie jak zrobić śniadanie co daje moc!!!)

Muszę przyznać, że kiedy wróciłam do domu miałam wypieki na twarzy 🙂 Tyle pozytywnej energii w niewielkiej sali pełnej pysznego jedzenia! Mam wielką nadzieję, że IMG_8755już niedługo się okaże, że rekord został pobity! No i że to wydarzenie rozsławi trochę naszą szkołę (było lokalne radio i telewizja), by coraz więcej Dzieci przybywało do tej wyjątkowej szkoły 🙂

Wnioski końcowe? Śniadanie daje moc, a Salomon daje miejsce, by tę moc spożytkować 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

