Liebster Blog Award

liebster blog awardZaglądam do komentarzy na blogu, a tam.. nominacja do Liebster Blog Award, czyli bloggerowy łańcuszek 🙂 Do mnie dotarł od Marty, która ma bloga wyemigrowana.wordpress.com (polecam!). Pewnie bym ten łańcuszek zupełnie zignorowała, gdyby nie dwie rzeczy: 1) nominacje dostaje się od innego bloggera, który uważa, że mój blog ma to „coś”, 2) Marta zadała mi pytania, na które z ogromną ochotą odpowiem 🙂

Dlatego – dzięki Marta, no i jedziemy!
Pytanie 1. Jesteś Chrześcijanką, Żoną i Mamą trójki wspaniałych dzieci. Jaki wpływ ma wiara w Boga na Twoje życie?
Odp.: Jeżeli się wierzy w Boga, nie sposób oderwac od Niego swojego codziennego życia. Moje wybory, codzienne zmagania i radości – wszystko to jest przeżywane z Bogiem. Czasem jest to trudne, czaem te wybory są zupełnie niezrozumiałe dla ludzi wokół, ale dzięki Bogu, modlitwie, wiem że jestem na dobrej Drodze. A gdy czasem coś zupełnie nie wychodzi – też jest pocieszenie w Bogu 🙂
2. Czy przy trójce dzieci wciąż masz czas dla siebie? Jaki jest Twój ulubiony sposób na relaks?
Odp.: Z każdym Dzieckiem poprawia mi się umiejętność zarządzania czasem, więc – tak, mam czas dla siebie. Wtedy bloguję i czytam książki.
3. Czy marzy Ci się podróż do Ojczyzny Twego męża? Jak sobie wyobrażasz tę wyprawę?
Odp.: Pewnie! Całą naszą Piątką, we wszystkie miejsca związane z niegryjskim życiem mojego Męża, a na koniec ten nasz „nigeryjski ślub”. Skoro był już angielski i polski, to nigeryjskiej imprezy nie może zabraknąć 🙂
4. Wiem, że lubisz czytać książki. Jakie 3 tytuły mogłabyś polecić swoim czytelnikom?
Odp.: 1) Biblia, 2) „Jeżycjada” (cała seria) Małgorzaty Musierowicz, 3) ostatnio przeczytana książka, która mnie suuuper wciągnęła: „Tajemniczy ogród” Kate Morton.
5. Jak długo piszesz bloga i jakie wiążesz z nim nadzieje?
Odp.: Bloga piszę od półtora roku mniej więcej. Mam nadzieję, że dla Znajomych i Przyjaciół, którzy są daleko, będzie dodatkową formą utrzymania kontaktu z nami, a dla wszystkich czytających odskocznią i miejscem na złapanie dystansu i uśmiech. Chciałabym też coraz więcej pisać o rzeczach, które mogą się przydać innym Mamuśkom 🙂
6. Co najbardziej cenisz u innych ludzi?
Odp.: Szczerość. Ale nie polegającą na „waleniu innym prosto w oczy co o nich myślą”, względem siebie. Jest takie angielskie słowo: INTEGRITY- zgodność czynów z głoszonymi poglądami, otwartość w działaniu – właśnie o coś takiego mi chodzi.
7. Zdefiniuj „szczęście”.
Odp.: Domowa codzienność bez poganiania 🙂
8. Co Ci się podoba, a co nie w blogu wyemigrowana.pl?
Odp.: Styl i szerokie podejście do tematów z dużym uśmiechem 🙂

Ach, fajnie się odpowiadało 🙂 Jeszcze raz, dzięki, Marta!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Liebster Blog Award

  1. Wyemigrowana pisze:

    To ja bardzo dziękuję za to, że znalazłaś czas, by odpowiedzieć. Buziaki :*

Skomentuj

