Makaronowo

IMG_9197Jak co miesiąc, w Salomonie popołudnie z Rodzicami – każdy może przyjść i porobić coś fajnego z Dziećmi swoimi i nie tylko 🙂 we wrześniu było malowanie płóciennych toreb, w październiku ciasta patriotyczne, a wczoraj – makaronowe wariacje. Ku mojej radości, tym razem mogłam wziąć udział w tych zajęciach i pozachwycać się różnymi rodzajami makaronu – a było ich bez liku,IMG_9193 dzięki czemu… Dzieciaki mogły stworzyć wspaniałe obrazy!

Niektórzy, tak jak Ife, tworzyli swój własny „design”, inni – tak jak Kemi – na swój sposób wypełniali gotowy szablon. Dzieciaki super dawały radę, a ja tylko chodziłam i się zachwycałam 🙂 Makaron to naprawdę świetny materiał plastyczny – różnorodnośćIMG_9199 kształtów i kolorów jest spora, a do tego fajnie się go lepi do kartki, tylko sporo kleju trzeba.

Muszę przyznać, że te twórcze popołudnia raz w miesiącu to świetny pomysł. Dzieci robią cos, czym mogą się pochwalić, dać w prezencie a nawet zjeść. Jeśli Rodzice mają taką możliwość mogą dołączyć do Dzieci – IMG_9195albo wspólnie się pobawić, albo poobserwować i pomóc w razie potrzeby 🙂 A do tego, gdy jest się tylko trochę twórczym Rodzicem jak ja – można pozbierać inspiracje na zabawy z Dziećmi w domu 🙂 Bo jedno jest pewne – Panie w „Salomonie” mają głowy pełne super pomysłów 🙂
/a dziś dzień misia… też będzie się działo!/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

