artystycznie ;)

Kiedy byłam w szkole podstawowej piątki z plastyki dostawałam za… oryginalność 😉 Cóż, talent wielki we mnie nie drzemał, ale zawsze miałam wystarczająco wyobraźni, by zaskoczyć podejściem, a Pani – całe szczęście – umiała to docenić 🙂
Z biegiem lat w kwestii zdolności nic się nie zmieniło… za to pojawiły się Dzieci 🙂

IMG_9227Nie myślcie, że od tego zdolności mi przybyło, hihi. Ale… cóż, trzeba było priorytety poprzestawiać, i tak – gdy trzeba – robię się artystyczna. (Bez przesady, jednakże, żeby nikt nie czuł się rozczarowany, hihi).
Moim miesiącem mega aktywności jest, ma się rozumieć, grudzień. Właściwie wszystko zaczyna się w listopadzie, gdIMG_9228y przygotowuję kalendarz adwentowy, a potem… już leci.

Na początku grudnia w ChSP „Salomon” ogłaszany jest konkurs na szopkę Bożonarodzeniową. Całe szczęście tu większość robią Dzieci, no ale ja Im pomagam i idea szopki musi się mieścić w możliwościach naszej Trójki 🙂 W tym roku nasza szopka zamyka się w pudełku – w pięciu słoiczkach jest trzech króli, Maryja z Jezusem na rękach i Józef (figurki zrobili Kemi i Ife, ja ustawiłam słoiczki na sobie, żeby nie spadały), do szóstego jest przyczepiona Gwiazda Betlejemska. Pudełko jest całe oblepione i się zamyka. Muszę przyznać, że podziwiałam swoje Dzieci, gdy patrzyłam jak Im paluszki śmigały, gdy lepiły coś z plasteliny! I te detale! Cóż, ode mnie się tego nie nauczyły, IMG_9230więc muszę podziękować Salomonowym Nauczycielom 🙂

Szopka to jednak nie koniec artystycznych wyzwań. W ten weekend będzie robienie kartek świątecznych! Kupiłam brokat (który już się skrzy na podłodze!) i kolorowy papier – ach, będzie się działo. W ten weekend Dzieci też ozdobią soje okno, ale tutaj bez szału – światełka i kupione nalepki.
Za to kilka dni przed Świętami będziemy ozdabiać drzwi, i tu znowu będzie trzeba poruszyć wyobraźnię 🙂

Tak… grudzień mnie artystycznie rozciąga. I te „prace ręczne” jakoś… wpisują się to uroczo w ten  świąteczny czas 🙂 Dlatego – polecam każdemu, bo to super zabawa z Dziećmi 🙂

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

